niedziela, 22 maja 2016

Happy birthday, Maja! | Susanna

Kolejny dzień, kolejne sensacje.

Dzisiaj chciałabym was powitać najpierw wielkim dużym STO LAT dla Mai, która obchodzi dzisiaj swoją hot 12!


---------------------------------------------------

Ale dzisiaj chciałabym też troche porozmawiać o moich wakacjach. Jakie są moje plany? Czy gdzies wyjadę?

Może najpierw zaczniemy od tego, że jak chce spełniać swoje wakacyjne marzenia tego roku, muszę poprawić kilka ocen by mieć dobrą średnią na koniec. Nie oczekuje biało-czerwonego paska, ale bynajmiej muszę się podciągnąć. 

Mój pierwszy plan na wakacje to pofarbowanie włosów.
  Jak każda nastolatka chciałabym zmienić coś w sobie na sam świeży początek lata, więc postanowiłam, że pofarbuje włosy na kolor dość eskcentryczny. Do wyboru mam 3 kolory:

Błękitny;
Pudrowy różowy;
Fioletowy.
Bez żadnego zbędnego tłumaczenia przejdźmy na kolejny plan na wakacje.

Jako iż niedawno pomyślałam o rozpocząciu dbania o siebie, mam za zadanie w wakacje zapisać się na siłownie, albo przynajmniej wykonywać codzienne 2-godzinne ćwiczenia poza domem lub w domu.

---------------------------------------------------

Jest godzina 11:50, a ja nie mam czasu na rozpisywanie się dlatego do zobaczenia. Być może dzisiaj lub jutro nasza jubilatka coś napisze. O ILE JĄ NAMÓWIE!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muzyka