czwartek, 7 maja 2015

Czy skrzywdziłeś kiedyś człowieka próbując dostać to czego chcesz? -Majageł

Pomyśl chwilę.
Przypomnij sobie.
Czy kiedykolwiek,skrzywdziłeś człowieka chcąc dostać to czego pragniesz?




Skrzywdzić można każdego.Rodzica,siostrę,nauczyciela,przypadkowego człowieka na ulicy...
Ale jeden powód jest nadzwyczajnie bolesny.
Skrzywdzenie człowieka przez swoją bezmyślną chęć zdobycia czegoś.

Może skrzywdziłaś kiedyś swoją przyjaciółkę,odbijając jej chłopaka?
Może skrzywdziłaś kiedyś jakieś dziecko,wykupując ostatniego lizaka w sklepie?
Może skrzywdziłaś kiedyś jakiegoś chłopaka,odrzucając go?

Takimi pytaniami zadręczam się na co dzień.NA PEWNO kiedyś kogoś właśnie w taki sposób skrzywdziłam.Szkoda,że byłam tak bezmyślna.TAK BEZMYŚLNA I SAMOLUBNA,PRÓBUJĄC DOSTAĆ TO CZEGO CHCE,NIE ZWAŻAJĄC NA UCZUCIA INNYCH.A teraz....
Usiądźcie w kluczowym miejscu w swoim pokoju.
Wyłączcie wszystko,oprócz światła.
Oczyśćcie swoją głowę i pomyślcie.
Czy skrzywdziłeś kiedyś osobę próbując dostać to czego chcesz.
Przemyśl to,co mogłeś zrobić aby tego uniknąć.
Przemyśl to,co mogłeś zrobić aby ten człowiek wtedy nie cierpiał.

I będziesz czysty.
Uwierz mi.
Tylko pomyśl.

MAYA.


Znalezione obrazy dla zapytania obrazki na bloga czarno białe„Jestem smokiem. Ty jesteś tygrysem. Od zamierzchłych czasów smok i tygrys były jedynymi stworzeniami, które do siebie pasowały. Chociaż nie jesteś teraz przy mnie, to przekroczę granicę czasu i przestrzeni, aby zawsze być u twego boku. Moje uczucia nigdy się nie zmienią”

2 komentarze:

Muzyka