wtorek, 5 maja 2015

♫Ulubieńcy kwietnia! - Zuzageł

Cześć. Dzisiaj mam dla was do przedstawienia ulubieńców kwietnia! Robię taki post pierwszy raz i myślę, że będzie ciekawy ;)

1. ♫Peeling oczyszczający Under Twenty. - Według mnie on jest bardzo dobry. Matuje skórę po użyciu i częściowo działa przeciwtrądzikowo. Mi pomógł. Dlatego jest jednym z moich ulubieńców tygodnia.


2. Tangle Teezer. - Bardzo dobrze rozczesuje włosy. Jest wygodny w trzymaniu.


3. Chobits - Manga/Anime. Opowiada o pięknej miłości. Chi była persocomem. Ale jednak była wyjątkowa. Umiała kochać. Umiała płakać.. Ale do rzeczy. Jest to na 100% mój ulubieniec kwietnia.


4. Piosenka pod tytułem The Writer. - Według mnie jest bardzo wiosenna dlatego daje ją do ulubieńców kwietnia :)

5. Tusz do rzęs Essence Lash Princess - Jest to bardzo wydajny tusz. Na rzęsie rozkłada się jak skrzydło motyla i oczywiście nie klei rzęs.


6. Eyeliner Essence Eyeliner Pen - Jest to także bardzo wydajny kosmetyk. Wolno zasycha i nie robią się grudki. Wygodnie się go nakłada i jest poręczny.


7. Kolejnym ulubieńcem kwietnia są zielone krajobrazy! Gdy widzę takie piękne parki,łąki i góry pokryte zielenią aż chciałoby się wskoczyć do obrazu i tam zamieszkać. No niestety.. To jest rzeczywistość ^^


8. Ostatnim ulubieńcem kwietnia jest motyl! Tak. Normalny motyl. Piękny owad latający na łąkach, w parkach i gdziekolwiek się znajdujesz! 


♫Koniec. Dziękuję za przeczytanie tego posta i oczywiście zapraszam do komentowania! To baaardzo motywuje.

♫Zuzageł~













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muzyka