wtorek, 5 maja 2015

♥Ulubieńcy kwietnia♥ - Majageł

Hej,dziś mam dla was ulubieńców kwietnia :) To może zaczynamy? :D

►Ulubiony film w kwietniu to...
Pitch Perfect!

FABUŁA:
Beca zaczyna studentka pierwszego roku na Barden University dołącza do chóru szkolnego,który składa się tylko z dziewcząt The Bellas,który startuje w zawodach acapella.

Film naprawdę świetny,polecam wszystkim :)

Znalezione obrazy dla zapytania Pitch perfect

 2.
♫ Ulubiona piosenka w kwietniu to...
American Beauty/Psycho!

To piosenka mojego ulubionego zespołu Fall Out Boy <3 Tytuł tej piosenki jest także tytułem ich najnowszej płyty.Ale piosenka tylko dla tych,którzy lubię mocne brzmienie bo nie każdym może podpaść :D

3.
♯Jedzenie i picie!
A więc moim ulubionym jedzeniem był...
Makaron z pomidorami!
Miałam go prawie codziennie na obiad,bo tak mi smakował,że się uzależniłam ;-; Ale w maju planuję jeść coś innego xd
Jeżeli chodzi o napój to był to Oshee Vitamin Fruit.

4.
►►Serial i program!
Moim ulubionym serialem był...
LOST

FABUŁA:
Samolot lecący do Los Angeles rozbija się na tajemniczej wyspie..Czy uda się przeżyć 48 pasażerom?

Trzymający w napięciu,nie przerysowany i w takim klimacie jaki lubię czyli thriller :)

Znalezione obrazy dla zapytania Lost

█5.
█Książka!
█Moją ulubioną książką była...
█No i tu nic nie mam...Żadnej książki niestety nie czytałam,więc nie mam co polecić :(

6.
▲Kanał na yt!
Moim ulubionym kanałem był...
Whitney Avalon!

Whitney robi musicale,Princess rap battle i na jej kanale NIE MOŻNA się nudzić :)
https://www.youtube.com/user/WhitneyAvalon <Kanał Whitney.

7.
♀Kosmetyki!
Moim ulubionym kosmetykiem był...
Perfumy Paco Rabanne Black XS!

Mają śliczną butelkę,pachną cudownie i co najważniejsze...BARDZO DŁUGO WYTRZYMUJĄ.
Znalezione obrazy dla zapytania Black XSZa perfumy zapłaciłam około 180 zł

No i to na tyle. Dziękuję za przeczytanie posta. Do zobaczenia.

Majageł~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muzyka