niedziela, 3 maja 2015

Puk,puk - Powitanie "Zuzaga"

Hej. Mam na imię Zuzia i witajcie w moim pierwszym poście powitalnym ^^ 

Najpierw..Najpierw...

Skąd się wzięło przezwisko Zuzag? Wzięło się oczywiście od mojej wspólniczki bloga a zarazem najlepszej przyjaciółki Mai. 

Co by tu jeszcze powiedzieć? Lubię czytać mądre mangi. A nie jakieś głupkowate flaki z olejem. Moje ulubione kategorie filmów to psychologiczne i komedia ;) 

Moja ulubiona manga i moje ulubione anime to Chobits. Jest moim szczęściem w życiu :) (Nie jednym) Jestem inną dziewczyną niż wszystkie. Potrafię nie rozrabiać na przerwach w szkole i rysować. Tia... mam 12 lat. Ale nie zwracajcie uwagi na mój wiek. Jestem czasami poważniejsza niż komuś się wydaje.

To tyle.. Będę się podpisywać jako "Zuzage~" czasami będę wstawiać zdjęcia na koniec posta.

Zuzage~





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muzyka