piątek, 29 maja 2015

Big Eyes|Majagel

Cześć.

Dziś mamy piątek,w niedzielę mam imprezę urodzinową dla rodziny.Wierzę,że będzie fajnie!
W niedzielę lub poniedziałek napiszę posta o tym jak było,jeżeli impreza się w ogóle odbędzie.Decyduje tu pogoda,bo urodziny będą na dworze.Mam nadzieję,że nie dostanę samych pieniędzy.Chciałabym w sumie kupić sobie jakieś rzeczy sama,albo odłożyć na mojego wymarzonego Sony Alpha...Ale fajnie jest dostać jakieś rzeczy od osoby.Wiedzieć,że chociaż trochę postarała się zrobić Ci przyjemność a nie wyjęła papierek z portfela.
Jutro jadę zrobić zakupy na urodziny.W sumie będzie to tylko jedzenie,zastawa i świeczki ale i tak uwielbiam kupować rzeczy na imprezy okolicznościowe! Wiesz,że musisz kupić jak najlepsze produkty aby zasmakowały twym gościom,starasz się dla nich.Ja będę starać się dla 22 osób razem z mną.A to tylko rodzina! Śmieszne,na moich urodzinach będzie 22 osób a moje urodziny wypadają 22 maja.Zbieg okoliczności :) Przez ten tydzień kiedy moja klasa była na wycieczce dowiedziałam się o uczuciach pewnej osoby do mnie,która wyznała,że jej się podobam mojej przyjaciółce i...Tak się dowiedziałam.Nie wiem co mam o tym myśleć.Nie czuję nic do tej osoby jednak nie chcę jej urazić.Boje się tego co będzie jak wrócę do szkoły.Czy nie będę czuła się przy niej niezręcznie....
Przez ten tydzień także odpoczęłam i poczułam się lepiej.Poczułam się wolna,jakby w wakacje a to dopiero za kilka tygodni.Czy aż tak bardzo potrzebuję tej odskoczni,że gdy mam wolny tydzień wyobrażam sobie,że ona właśnie nastąpiła? Dziwaczne.Dzisiaj znowu zaczęło mnie boleć kolano.Chociaż myślę,że odpoczęłam myśli zaczęły strasznie napływać.Muszę przestać się użalać.
Muszę zacząć działać.

MAYA.

Znalezione obrazy dla zapytania obrazki na bloga czarno białeSometimes the only payoff for having any faith
Is when it’s tested again and again everyday
I’m still comparing your past to my future
It might be your wound, but they’re my sutures~Fall Out Boy,Immortals.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muzyka