niedziela, 3 maja 2015

Jest Jolka? Powitanie Majaga.

Cześć :) 
 Nazywam się Maja i mam 12 lat.Mówcie na mnie Majage :)
Skąd się wzięło Majage? 
Od tego jak nazwałam moją wspólniczkę bloga i najlepszą przyjaciółkę Zuzię Zuzagiem,a ona mnie Majagiem :)

Co by tu o mnie...

Mam totalnego hopla na punkcie rocka..Moim najukochańszym zespołem na świecie jest Fall Out Boy <3 (Pete będę twoją żoną) Ale lubię też house.
Interesuję się także Japonią,a wiąże się z tym to,że uwielbiam mangi i anime :) Ale nie lubię głupich anime czy mang,tylko z sensem.Moje ulubione mangi i anime to Kuroko no Basket,Angel Beats i ToraDora.


Często jestem obrażana z powodu swojej inności...
No cóż.
Wyróżniam się i to jest dla niektórych złe.Bo POWINNAM być taka jak inni.
A nie chcę.
I nie jestem.
Jestem bardzo specyficznym i nieśmiałym człowiekiem,trudno do mnie dotrzeć i potrzebuję dużo czasu aby komuś zaufać.
No ale dosyć gadania,zaczynamy działać :) 

MAJAG.

Znalezione obrazy dla zapytania kuroko no basket~Tym, co jest ważne dla drużyny, jest właśnie fakt, że zastanawiasz się, co powinieneś dla niej zrobić.~
                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muzyka